Superdatorā apmāca atpazīt emocijas un uzlabo zvanu centru darbu

“Lai uzlabotu savu pakalpojumu kvalitāti, zvanu centri var izmantot balss emociju klasifikāciju. Šī funkcija ir unikāls pitchpatterns.com programmatūras piedāvājums, kurš ievērojami uzlabojis pārdošanas rādītājus,” stāsta Ēvalds Urtāns, asya.ai izpilddirektors.

Asya.ai ir izstrādājusi pitchpatterns.com vietni, kas, iespējams, ir labākā un efektīvākā programmatūra, kuru var izmantot zvanu centri, lai analizētu ienākošu zvanu kvalitāti un automatizētu dažādus procesus.

Izaicinājumi & Risinājumi

Emociju klasifikācija pēc balss toņa ir sarežģīta, jo trūkst publisko datu kopu un trūkst atvērtā koda modeļu. Ir nepieciešami arī ievērojami aparatūras resursi, lai veiktu hiperparametru meklēšanu un apmācītu savu modeli.

Sadarbībā ar RTU HPC centru mums izdevās apmācīt savu emociju klasifikācijas modeli, lai balss tonī noteiktu Laimi, Dusmas, Skumjas un Neitrālas emocijas. Tas sasniedza 95% precizitāti.

Asya.ai izdevās izveidot unikālu pakalpojumu uzņēmumiem, kuri ikdienā strādā klientu apkalpošanas jomā un dažādu klientu zvani, tostarp, neapmierinātu klientu, ir neatņemama ikdienas sastāvdaļa. Iespējami ātri atpazīstot klienta noskaņojumu pēc viņa balss toņa zvanu centros strādājošie speciālisti var turpināt saziņu ar klientu pēc pašā uzņēmumā izstrādātā algoritma, kā sazināties ar klientu noteiktos emocionālajos stāvokļos.

Ar superdatorā izstrādāto produktu pitchpatterns.com klientu apkalpošanas uzņēmumi var izmantot mākslīgo intelektu, lai pārvaldītu zvanu centru darbības, nodrošinātu kvalitātes kontroli un mainītu ierastās (tradicionālās) pieejas klientu apkalpošanā telefoniski.

Ieguvumi

  • Deep Learning modeļu apmācība
  • Jauna funkcija un unikāla produkta īpašība, kas uzlabo pārdošanu

Piemērs

  1. Emociju klasifikācija pēc balss toņa pirms HPC projekta: 52% precizitāte
  2. Emociju klasifikācija pēc balss toņa pēc HPC projekta: 95% precizitāte

Kvalitātes kontroles pakalpojumu pitchpatterns.com jau izmanto tādi lieli nozares uzņēmumi kā SIA “TET”, SIA “inBank”, SIA “Bono”, SIA “Rīgas ūdens”, CSDD, Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs, SIA “Aver”.

Papildu jautājumiem: Ēvalds Urtāns, SIA ASYA, [email protected]

Vēlies pieteikties uz bezmaksas konsultāciju pie Latvijas HPC kompetences centra speciālistiem, lai izvērtētu iespējas arī sava uzņēmuma ražošanas procesos ieviest superdatoru, spied šeit>>